Politica de retur logo2.png

Ne straduim sa fim intotdeauna OK !!!

Termenul  in care pot fi returnate produsele este de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului conform art.9 al Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si conform O.G. 34/2014. In Romania si UE aveti dreptul de a returna produsele achizitionate on-line sau prin alte mijloace de vanzare la distanta (prin telefon, prin posta, de la un comis voiajor) in termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrala a sumei platite. Nu aveti nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient sa va razganditi.

Pentru ca un produs sa poata fi returnat trebuie sa respectati urmatorii pasi:

  • Trebuie sa ne informati, telefonic sau prin e-mail, cu privire la decizia de anulare a achizitiei. Nu este suficient doar sa trimiteti produsele inapoi.
  • Va vom trimite un model de formular de retragere pe care va rugam sa il folositi pentru a ne comunica decizia dumneavoastra.
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate. De preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu toate documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, sigilii deteriorate, etc.
  • Deteriorarea produselor sau returnarea produselor intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
  • Nu se accepta coletele trimise cu plata ramburs.
  • Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar specificat in "formularul de retragere" in maximum 14 zile calendaristice.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala consumatorului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului, va recomandam utlizarea aceluiasi serviciu de transport folosit pentru receptionarea produselor.

Va rugam sa respectati principiul expus de punctul (47) al Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European

  • (47)   Unii consumatori isi exercita dreptul de retragere dupa ce au utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de functionare a bunurilor. In acest caz, consumatorul nu ar trebui sa isi piarda dreptul de retragere, ci sa raspunda pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca și sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui sa manuiască si sa inspecteze bunurile cu grija necesara. Obligatiile consumatorului in cazul retragerii nu ar trebui sa descurajeze consumatorul sa exercite dreptul sau de retragere.

Va rugam, daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel și doriti să le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de un produs de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 25%, aceasta diminuare se face cu scopul repunerii in vanzare ca produs desigilat. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

Pentru eventuale nelamuriri sau informatii suplimentare va rugam sa ne sunati la telefon 0785746290 sau sa ne scrieti un e-mail la adresa contact@bmstore.ro. 

 

Va multumim pentru ca ne-ati ales !!!